بهترین بهترینم...
 
تخته سیاه قلب
هرچی عشق کشید
 
 
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 2:33 ::  نويسنده : هادی

 در بنفشه زار چشم تو


من ز بهترین بهشتها گذشته ام


من ز بهترین بهارها رسیده ام


ای غم تو همزبان بهترین دقایق حیات من


لحظه های هستی من از تو پر شده ست.


در تمام روز...


در تمام شب...


در تمام هفته ...


در تمام ماه...


در فضای خانه، کوچه، راه...


در هوا، زمین، درخت، سبزه، آب...


در خطوط در هم کتاب...


در دیار نیلگون خواب!


ای جدایی تو بهترین بهانه ی گریستن!


بی تو من به اوج حسرتی نگفتنی رسیده ام


ای نوازش تو بهترین امید زیستن !


در کنار تو


من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام...


در بنفشه زار چشم تو...


برگهای زرد و نیلی و بنفش...


عطرهای سبز و آبی و کبود


نغمه های نا شنیده ساز می کنند...


روی مخمل لطیف گونه هات...


غنچه های رنگ رنگ ناز...


برگ های تازه تازه باز می کنند.

 

بهتر از تمام رنگها و رازها


خوب خوب نازنین من!


نام تو مرا همیشه مست می کند.


بهتر تمام شعر های ناب


نام گرچه بهترین سرود زندگی ست


من تو را به خلوت خدایی خیال خود


« بهترین بهترین من » خطاب می کنم.


بهترین بهترین من!

 

دوستت دارم زندگیم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


پسری هستم از جنس تنهایی!دوستانم تنهایم گذاشته اند!و من به انتظار پروانه ای !برای شکستن این سکوت!و این پروانه کی می آید؟کجایی......! مطالب این وبلاگ حاصل فکر و تلاش پسری تنهاست! (هرگونه کپی برداری از مطالب این وبلاگ پیگرد قانونی دارد)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیس...به تخته نگاه کنید و آدرس mani751.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 61633
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1