تخته سیاه قلب
هرچی عشق کشید
 
 
دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : هادی

ميخوام يه شاخه گل از طرف يه قلب عاشق تقديم به تو کنم

شاخه گلی که با يه دنيا عشق و احساس عاشقونه واسه تو چيدم

ازم بپذير اين هديه رو چون به خاطر تو و به عشق تو اين شاخه رو چيدم

اين تنها هديه من نيست قشنگترين هديه تو قلب منه

همين قلبي که تنها واسه تو ميتپه

هديه من به تو اينه :

دوستت دارم.

ازم بپذير چون از ته قلبم اين کلام زيبا رو به تو گفتم

همين که تو رو دارم بهترين هديه است همين که يه دنيا دوستت دارم زيباترين لحظه عاشقيست

هر روز هر لحظه و هر ثانيه واسه من و تو روز عشقه

امروز روز تو و فردا روز منه آره هر روز ما ، روز عشقه

ميخوام هر لحظه به تو اين روزهاي زيبا رو تبريک بگم و به عشق رسيدن روزهاي در کنار هم بودن لحظه شماري کنم

يه شاخه گل از طرف کسي که يه دنيا دوستت داره تقديم به تو

تو که ميدوني خودت از گل هم واسم زيباتري عزيزم گلي که جاش تو قلب منه

من و تو به انتظار روز وصال نشسته ايم تا به همگان ثابت کنيم که عاشق هم هستيم

دستت رو به من بده عزيزم بذار به آغوش گرمت پناه ببرم چون آغوش تو امنترين و گرمترين جاي دنياست

حالا که تو آغوشت هستم احساس ميکنم خوشبخترينم

دلم ميخواد هميشه در کنارم باشي تا من نيز احساس آرامش کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


پسری هستم از جنس تنهایی!دوستانم تنهایم گذاشته اند!و من به انتظار پروانه ای !برای شکستن این سکوت!و این پروانه کی می آید؟کجایی......! مطالب این وبلاگ حاصل فکر و تلاش پسری تنهاست! (هرگونه کپی برداری از مطالب این وبلاگ پیگرد قانونی دارد)
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیس...به تخته نگاه کنید و آدرس mani751.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 61696
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1